نوشته شده توسط : elham

 

هتل پوسایدون آنتالیا ترکیه

 هتل پوسايدون آنتالیا ترکیه با سه ساختمان با درختان سرو و باغها در كوههاي توروس وجود دارد . هتل داري رستوران، محل بازي كودكان،استخر، حمام تركي و امكانات ديگر برای میهمانان تور ترکیه نوروز 94 است. هتل با مركز شهر بلديبي پنجاه كليومتر فاصله دارد. هتل با آنتاليا 23 كليومتر , شهر كمر 15 كليومتر و فرودگاه 45 كليومتر فاصله دارند. هتل دارای امکاناتی از قبیل سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری, استخر روباز, بیلیارد , پینگ پنگ برای مسافران تور ترکیه فروردین 94 می باشد. امکانات خشکشویی و لباسشویی و اتوشویی هم در هتل وجود دارد که در مدت اقامت خود بتوانید آراسته باشید . رستوران هتل با انوع متخلف غذاها از میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 خود پذیرایی می کند و بعد از یک گردش شهری از امکان دیدنی ترکیه میتوانید خستگی خود را در این هتل با امکاناتش رفع کنید.

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول تا بازار بزرگ استانبول فقط پانصد متر فاصله دارد و در نزدیکی مکانهای دیدنی شهر واقع شده است. اتاق ها به اینترنت رایگان بیسیم تجهیز شده است و صبحانه هتل به کامل و به صورت بوفه می باشد.اتاقها با فضایی دلنشین و راحت چیدمان شده است و سیستم تهویه مطبوع تجهیز می باشند. میهمانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 می توانند با صرف صبحانه کامل و لذیذ در رستوران بزرگ زیبای هتل روز خود را شروع کنند و بعد برای بازدید جاذبه های محلی بروید . اینترنت رایگان بیسیم برای راحتی مسافران و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 مهیا شده تا بادوستان و محل کار خود در ارتباط باشند. روی ایوان هتل نوشیدن یک فنجان قهوه به تماشای چشم انداز بی نظیر هتل در فصل تابستان تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. شبها در تریای هتل با صرف نوشیدنیشما میهمانان تور ترکیه عید 94 می توانید استراحت کنید. از هتل تا فضای فوق العاده بازار بزرگ استانبولو مبادلات روزانه کالاهای محلی فقط چند قدم فاصله دارید. اتاقهای خانوادگی هتل , استخر روباز , صرافی و صرف صبحانه در اتاق از امکانات دیگر این هتل تور ترکیه 94 می باشد .

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ، بر بالای صخره ای بی نظیر قرارگرفته و برای میهانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 که علاقه مند به شنا در استخری یا منظره زیبا می باشد و دسترسی آسان به بافت تاریخی و قدیم شهر آنتالیا , انتخابی بسیار مناسبی می باشد .هتل 72 اتاق دارد که هر کدام از اتاقهابه نحوی ساده و زیبا و راحت تزئین و طراحی شده است و امکان تماشای چشم انداز و منظره تماشایی بسیار زیبای دریا از بالکن را دارند .میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 مطمعنا از شنا در استخر بالای صخره و رستورانهایی که آکثرا رو به منظره دیدنی دریا می باشند، لذت میبرند. میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 با بوفه خوراکهای لذیذ و عالی بین المللی و ترکی پذیرایی می شوند و یا خوراک مورد علاقه خود را در رستوران هتل سفارش بدهند. هتل تا ساحل طلایی و شنی لار و آبهای گرم مدیترانه تنها چند قدم فاصله دارد. آبشارهای معروف  هم در نزدیکی هتل قرار دارند.شهر قدیمی و مشهورکالیی و بافت قدیمی و تاریخی شهر آنتالیا ، تنها شش کیلومتر تا هتل فاصله دارند. هتل لارا آنتالیا ترکیه دارای امکانالتی از قبیل زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری , ماساژ , استخر روباز , سونا , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , حمام ترکی, پینگ پنگ ,بازی دارت , کرایه دوچرخه برای میهمانان تور ترکیه 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, معرفی هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: